כל מתחם המשמש לצורך כלשהו ציבורי, תעסוקתי ועוד, חייב שיהיה לו תיק שטח, בכדי שהוא יוכל לקבל את האישורים הנדרשים עבור התנהלותו וקיומו.

תיק שטח שכזה הוא דבר חשוב מאין כמותו לכל מקום. מלבד הענקת האישורים הרלוונטיים לקיומו של המקום, תיק השטח מעניק לכל מקום את היכולת להתמודד במצבים מסכני חיים של שריפה, מעניק את הכלים הרלוונטיים למניעת שריפות מראש ואת הידע הבסיסי להתמודדות בכל מיני סיטואציות שונות הגובלות בשריפות.

מהו תיק שטח בטיחות אש?

תיק שטח בטיחות אש הינו תיק, האוגד בתוכו את כל החומר הרלוונטי למקום, הגובל בהתמודדות בסיטואציות שונות אשר מתחוללת בהם שריפה מכל סיבה שהיא. התיק מוגש לגורמים הרלוונטיים כגון: שירותי הכבאות, משרד החינוך ועוד, בכדי לקבל את האישורים הרלוונטיים להתנהלותו שלך המקום. בתיק השטח ישנו את כל החומר הרלוונטי לבטיחות המקום בצורה הטובה ביותר במקרים שבהם פורצות שרפות. התיק רלוונטי בכדי שעובדי המקום ידעו כיצד להתמודד עם שריפות וכן כיצד למנוע אותן. בכדי ליצור תיק שטח שכזה, חייב יועץ בטיחות אשר יודע כיצד ליצור את התיק, לאסוף נתונים ולהעניק הנחיות בטיחות ראויות לכל מקום באשר הוא.

לבחור בטובים ביותר עבור תיק שטח בטיחות אש

חברת א.ב בטיחות, הינה חברה מקצועית, מנוסה ואמינה המעניקה את שירותיה בכל הנוגע לתחומי הבטיחות על כל רבידיהם לכל מקום עבודה, החל משנת 2003. החברה הוקמה על ידי משה בנון, אשר עוסק בתחום בטיחות במקומות עבודה שונים מעל ל-30 שנה. החברה תעניק לכם בין שירותיה מומחה בטיחות אש מוסמך שיסייע לכם ליצור תיק שטח בטיחות אש, ברמה הגבוהה והטובה ביותר.

צרו קשר עם א.ב בטיחות, בכדי לקבל את הליווי והסיוע של המומחים והטובים ביותר בתחומי בטיחות אש עבור פתיחת תיק שטח בטיחות אש.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

לאוס בניית אתרים קידום אתרים אורגני

Call