בטיחות מפני מקרים של שריפות היא דבר חשוב מאין כמותו, בכל מתחם באשר הוא. כאשר מדובר בתכנון מבנים חדשים או שיפוץ מבנים קיימים, יש צורך שהיזם או האדריכל יגישו למערך כבאות האש, תכנית בטיחות אש, בכדי לקבל אישור כבאות עבור המבנה אשר הם משפצים או בונים ללא קבלת האישור הנדרש על ידי הגשת תכנית בטיחות אש הרלוונטית למבנה, לא ניתן לקבל אישור כבאות למבנה. אם אתה אדריכל או יזם אשר מעוניין לבנות תכנית בטיחות אש עבור המקום באופן רציני ומהותי, בכדי לקבל אישור מהיר, כדאי שתיעזר ביועץ בטיחות אש, אשר יסייע לך לעבור את התהליך בקלות וביעילות.

מיהו יועץ בטיחות בעבודה?

יועץ בטיחות אש הוא איש המקצוע הרלוונטי עבור כל תחום הדורש הכוונה וייעוץ בנוגע לבטיחות מפני מקרים של שריפות.

יועץ בטיחות יסייע לכם לבנות תכנית בטיחות ממוקדת ואיכותית ויגיש אותה לגורמים הרלוונטיים כמה שיותר מהר בכדי לקבל את האישור הנדרש.

כמו כן, יועץ בטיחות אש יכול לכוון ולהדריך כל מקום עבודה ועובדיו בקשר לכללים ולתנאים בעבודה בטיחותית, בכדי למנוע פריצת שריפות וכן, כיצד להתמודד במידה ופורצת שריפה במקום.

 אין ספק שיועץ בטיחות אש הוא איש מקצוע הרלוונטי לכל מקום עבודה וכל מבנה אשר עומד בפני תהליך בנייה או שיפוץ.

 

כיצד תבחרו יועץ בטיחות אש?

אם אתם מחפשים יועץ בטיחות אש כדאי שתבחרו ביועץ איכותי, מקצועי ומנוסה. א.ב בטיחות, הינה חברה שהוקמה בשנת 2003, על ידי משה בנון,  המומחה מעל ל-30 שנה בכל מה שכרוך בתחום בטיחות עבודות ומבנים.

החברה תעמיד לשירותכם יועץ בטיחות אש מומחה מקצועי ומנוסה, אשר ילווה אתכם בכל התהליך באופן הטוב והראוי ביותר, ישיג לכם בקלות את האישורים הרלוונטיים לכל מבנה ויבנה תכניות בטיחות אש טובות ואיכותיות.

צרו קשר עם א. ב בטיחות והבטיחו לכל מבנה באשר הוא וכל מקום עבודה את הבטיחות האידאלית מכל מקרה הגובל בשריפות, במניעתם ובהתמודדות איתן.

יועץ בטיחות אש בעבודה מומחה ומקצועי - א.ב בטיחות

 

אחד הנושאים המטרידים והמסוכנים ביותר עבור האדם, הוא האש שעל כוחה אין צורך להכביר במילים. הבטיחות מפניה הוא עניין קריטי וחשוב מאין כמוהו, בין אם מדובר במשרדים, בתי עסק, וכמובן בתי מגורים. יועץ בטיחות אש הינו אדם שתפקידו העיקרי הוא לסייע ליזמים או האדריכלים לערוך תכנית בטיחות נגד אש במבנה העתידי או במבנה הקיים (במידה ומדובר במבנה שעובר שדרוג ושיפוץ), ובסופו של דבר להגיש אותה למערך הכבאות במטרה לקבל אישור כבאות עבור המבנה.

חשוב לציין כי ללא קיומו של אישור הכבאות, בניית או שיפוץ המבנה מתבצעת בניגוד לחוק. יועץ בטיחות אש יבטיח שהמבנה יעמוד בכל התקנים הנדרשים לקבלת האישור.

 

מתי בעצם נפנה לשירותיו של יועץ בטיחות אש

  • בעת הבנייה – לא חשוב מהו ייעודו של המבנה, יש להזמין יועץ בטיחות אש ממנו תתקבל חוות דעת מקצועית הנוגעת לבטיחותו ומיגונו של המבנה בפני שריפות אפשריות. יועץ הבטיחות יבצע סקירה כוללת לאיתור ליקויים, ופתירתם בזמן הבנייה כמובן תוכל לחסוך הרבה מאוד כסף ועוגמות נפש בתום הבנייה.

 

  • בתום הבנייה – עוד לפני איכלוס המבנה, יש לקבל טופס שנקרא 'טופס 4'. מדובר באישור רשמי לכך שהמבנה ממוגן מפני אש בהתאם לכל התקנים והדרישות, כולל אלו המחמירים ביותר. יועץ הבטיחות יסייר במבנה, ויאתר תקלות אופציונליות אותן יהיה ניתן כמובן לתקן, וכך להכין את המבנה לקראת הביקורת, ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.

 

  • לאחר שיפוץ או שדרוג במבנה – עליכם לדעת, שכל שינוי – גם אם הקטן ביותר – שאתם מבצעים במבנה, עלול להביא לכדי פגיעה ביכולת ההגנה שלו מפני שריפות. במידה והחלטתם לבצע שינוי כלשהו במבנה, רצוי להזמין יועצי בטיחות שיוודאו כי גם לאחר השינוי, המבנה ממוגן.

 

הבטיחות שלכם חשובה לנו!

חברת א.ב בטיחות עוסקת מזה למעלה מעשור בתחומי שירותי היעוץ, התכנון, הפיקוח וניתוח התהליכים, וכן הטמעת הפרויקטים בתעשייה – בתחומי בטיחות בעבודה ובטיחות מפני שריפות. הצוות המקצועי שלנו כולל אדריכלים, מהנדסים, יועצים ואנשי מקצוע נוספים ששמו להם למטרה להעניק ללקוחותינו שירות איכותי ואמין, למתן פתרונות יעילים ומהירים.

אם גם אתם זקוקים לייעוץ בנושא בטיחות בעבודה ומיגון נגד אש, אנו בחברת א.ב בטיחות מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בהקדם. יחד, נבחן את הצרכים שלכם ואת הסיטואציה עמה אתם מגיעים אלינו, ונשתף אתכם כמובן בתהליך קבלת ההחלטות בשקיפות מלאה והמקצועיות הנדרשת, עד ליציאה בטוחה לשוק כשאתם מצוידים בכל הנדרש על מנת לעמוד בכל התקנים.

יועץ בטיחות אש - א.ב בטיחות

לאוס בניית אתרים קידום אתרים אורגני

Call