ענף הבנייה נחשב לאחד הענפים בהם הסכנות מהוות חלק משגרת היום יום. התחום סופג אבדות קשות בכל האספקטים, כתוצאה מכך שלא נעשה שימוש בציוד ממוגן (לדוגמא רתמות לעבודה בגובה). במטרה לצמצם ככל האפשר את האבדות והסיכונים, יזמינו הקבלנים שרותי ממונה בטיחות בעבודה – התמחות ענפית בבניה שילווה אותם לכל אורך תהליך הבנייה או שיפוץ המבנה, לאיתור מפגעים אפשריים וצמצומם ככל האפשר.

 

60 שניות על שרותי ממונה בטיחות בעבודה – התמחות ענפית בבניה

לפני שאתם רצים להזמין שרותי ממונה בטיחות בעבודה – התמחות ענפית בבניה מבעל המקצוע הראשון שהעלה החיפוש שלכם, חשוב שתדעו כיצד לאתר את האדם המתאים ביותר עבורכם. עליכם לדעת שעל מנת להפוך לממונה בטיחות בענף הבנייה, על האדם לעבור קורס מיוחד במסגרתו יקבל ידע בנושאים כגון ארגון אתר הבנייה, כיצד לתכנן ולקרוא תכניות בטיחות של אתרי בנייה, הכרת הסיכונים הייחודיים בענף הבנייה, פיגומים, עבודות חציבה וחומרי נפץ, ועוד רבים וקריטיים כל כך לעבודתו.

בנוסף לכך, עליו להיות יסודי בעבודתו, כך שכל הדגשים והנקודות הבאים יתבצעו בצורה הטובה ביותר:

  • איתור מפגעי הבטיחות באתר הבנייה.
  • חובת הדיווח להנהלה על המפגעים שאותרו חלה על ממונה הבטיחות.
  • עליו לבנות תכניות לניהול תחום הבטיחות במקום ולפעול ליישומה בהתאם לסיכונים שנמצאו במקום.
  • ביצוע סקרי סיכונים מעמיקים מהם ייערכו בסופו של דבר נהלי בטיחות, הוראות ודרכי התמודדות לביצוע העבודה בצורה הבטיחותית ביותר, כגון רכישת ציוד מיגון אישי לעובדים, רתמות לעבודה בגובה ועוד.
  • בנוסף לאלו, על ממונה הבטיחות לוודא כי תנאי הבטיחות בכל האספקטים באתר הבנייה עומדים בתקנים ובדרישות החוק. אם חלילה ימצא כי תהליכי העבודה, המתקנים, הציוד או המבנים אינם עומדים בתקנים, יידווח על כך להנהלה. על זו לוודא כי האמצעיים הפיזיים שמטרתם להפחית סיכונים – גידור אזורים מסוכנים, תקינות מכונות, ועוד – תקינים.
  • עוד יבצע ממונה הבטיחות עריכת תכנית הדרכות בטיחות שנתיות לעובדים ולהנהלה, להעלאת המודעות בקרב כל הנפשות הפועלות במקום.

 

א.ב בטיחות – חותרים להצלחה, בבטיחות מלאה

נעים מאוד, אנו בחברת א.ב בטיחות שמחים שהגעתם אלינו, ועל ההזדמנות שניתנה לנו להוביל אתכם צעד צעד, יד ביד בתהליך יישום כל התקנות והדגשים הבטיחותיים שיהפכו את אתר הבנייה ומקום העבודה שלכם לידידותי עבורכם ועבור העובדים שלכם. אנו מאמינים ביעילות, ומספקים ללקוחותינו קשת רחבה של פתרונות יעילים ומהירים לשביעות רצונם המלאה, ובהתאם לייחודיות הסיטואציה עמה הם מגיעים אלינו. אנו מזמינים גם אתכם ליצור עמנו קשר בהקדם, לקבלת שירותי ייעוץ מקצועיים ואיכותיים.

שרותי ממונה בטיחות בעבודה -  א.ב בטיחות

לאוס בניית אתרים קידום אתרים אורגני

Call