ישנם תחומי עבודה אשר יכולים לגרום נזק או פגיעה בעובדים בהם, במידה והם לא מתנהלים באופן בטיחותי, או במידה והעובדים אינם מקבלים את ההדרכה הנכונה והראויה וכן את הציוד הרלוונטי המסייעים להם לעבוד באופן הבטיחותי והזהיר ביותר, בכדי שלא יפגעו במהלך יום העבודה וישובו לביתם בשלום.

אחד ממקומות העבודה אשר חייבים לדאוג לבטיחות האידאלית במקום העבודה שלהם, הינם תהליכי עבודה הכרוכים בביצוע עבודות גובה שונות. בכל מקום עבודה מעין זה, ישנה חובה חוקית, לדאוג לבטיחות האידאלית לעבודה בגובה.

 

כיצד יש לדאוג לבטיחות בעבודה בגובה?

בטיחות בעבודה בגובה, רלוונטית מאוד לכל מקום עבודה אשר בו העובדים מבצעים עבודות שונות בגובה. בטיחות בעבודות בגובה, כוללת הדרכה של ממונה בטיחות או יועץ בטיחות, בעל תעודה בתחום אשר בכוחו להעניק הדרכות בתחום העבודות בגובה, לבדוק האם העובדים בגובה עובדים עם הציוד הרלוונטי והטוב ביותר עבור שמירה על בטיחותם בתחומי העבודות הללו ולדאוג שהעובדים יבצעו את העבודות בגובה באופן הבטיחותי והאחראי ביותר. אין ספק שללא מומחה שידאג לתחום בטיחות בעבודה בגובה, לא ניתן לאפשר לעובדים בגובה לעבוד באופן הבטיחותי ביותר שאפשר.

 

כיצד לבחור במומחים ביותר עבור בטיחות בעבודה בגובה?

אם אתם מחפשים יועצי בטיחות עבור הדרכות בטיחות בעבודה בגובה לעובדים ועבור שמירה על בטיחות בעבודות בגובה במקום העבודה שלכם, כדאי שתכירו את חברת א.ב בטיחות- העוסקת בכל מה שכרוך בבטיחות מקומות עבודה הדורשים זאת, החל משנת 2003. החברה הוקמה על ידי משה בנון, המתמחה בתחום בטיחות בכל תחומי העבודה הרלוונטיים מעל ל-30 שנה. אצל החברה תוכלו לקבל את שירותיהם של יועצי בטיחות וממוני בטיחות.

חברת א.ב בטיחות עוסקת בהדרכות בטיחות ומוסמכת להכשרת עובדים לעבודה בגובה.

צוות ההדרכה מורכב ממדריכים מנוסים ומוכשרים הן בהדרכה והן בעבודה מקצועית בגובה.

שילוב של גמישות ויצירתיות מאפשר לחברת א.ב בטיחות לצאת ולהדריך במתחם הלקוח ולספק הדרכות מקצועיות ואיכותיות.

צרו קשר עם א.ב בטיחות ותוכלו לדאוג שהעובדים שלכם  העובדים בתחום עבודות בגובה, ישובו לביתם בשלום בסיומו של יום עבודה.

בטיחות בעבודה בגובה כדאי לבצע עם חברת א.ב בטיחות

מאמרים שעשויים לעניין אותך

לאוס בניית אתרים קידום אתרים אורגני

Call